Tuesday, August 30, 2005

Penger flyr fort!

Men fikk i alle fall kjøpt meg bøker i dag, pluss printer, skriveblokker, skolekalender og litt av hvert. De har et veldig bra system her, studenter kan levere inn bøker etter at semesteret er over, og få tilbake halvparten av det man betalte. Så ene boka jeg kjøpte i dag kosta egentlig over 100 dollar (helt sykt, den boka ville ALDRI kosta så mye hjemme!), men til brukt-pris kosta den rundt 75.
Og da jeg var i bookshopen spurte jeg om de tilfeldigvis trengte flere folk, og så ble jeg sendt videre til ei annen. Der fylte jeg inn søknad og så snakket vi litt, og hun dama virket veldig positivt innstilt til meg. Så hvem vet, kanskje det blir litt ekstra penger på meg :) Det trengs iallefall, for jeg har funnet ut at husleien blir enda dyrere enn vi først trodde, så det blir nok ca. 600 - 700 ekstra i mnd'en :( Om jeg ikke får jobb, skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare meg...

Har enda ikke fått pakket ut, men jeg er unnskyldt. Det har vært noe å gjøre stort sett hele tiden, men jeg skal få pakket ut i kveld, jeg lover ;)

God natt alle sammen, så utrolig glad i dere!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home