Wednesday, August 31, 2005

Jobb :D

Jep, jeg har fått meg jobb! Fikk telefon i dag, jeg begynner fredag kl 08.15. Skal jobbe lørdag og søndag også. Ei jeg kjenner (ei som bor med Marianne) jobber også der, og hun sier at de første ukene kommer til å bli VELDIG hektiske. Lønna her er ikke mye å skryte av, tror det bare er ca 50,- timen. Men om jeg får jobbet 20 timer uka (som er maks det jeg har lov å jobbe som internasjonal student) tjener jeg opp til 4000,- i mnd'en, og det er jo supert. Har håp om iallefall 1000,- i mnd'en :)

Er nettopp kommet tilbake fra handletur på en butikk som heter Target. Der har de alt mulig!!! Kjøpte bl.a. både mobiltelefon (Siemens, med det abo'et som er billigst for dere hjemme å sende meld og ringe til), i tillegg til hustelefon. Får nummer gratis på skola, så den eneste ekstrautgiften ble 15 dollar for telefonen pluss 10 (tror jeg) for maskinsvarer. Så nå må dere ringe telefonleverandørene deres og høre hva det koster å ringe til hustelefoner i USA :D Skal visstnok være ganske billig.
Vet ikke hva noen av numrene er enda, men skal finne ut av det i løpet av dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home