Tuesday, September 20, 2005

Brødmesteren :)

Vel, jeg er ikke akkurat på mamma-nivå enda, men jeg lagde brød i dag som smakte veldig godt. Jeg hadde ikke gjær, så jeg lagde med bakepulver. Det ble mer kompakt, men smakte fortsatt godt. Naboen min fikk smake, og hun likte det veldig godt, selv om hun ikke hadde sånn "endelig skikkelig brød, halleluja!"-opplevelse ;) Men jeg er i alle fall fornøyd, og neste gang skal jeg lage med gjær sånn at det hever seg mer.

Men jeg må bare fortelle om noe helt sykt! Jeg gikk til skolen vel halv fem i går ettermiddag, og da lå det folk i bikini og sola seg ved bassenget. Da vi dro på butikken halvannen time senere hadde de allerede juleutstilling!!! Hvor sykt er ikke det? Det er faktisk utrolig irriterende, for det er t.o.m. over en mnd til Halloween (Halloween-salget er forresten i full gang!) Tok bilde, men for tiden er pc'en min i en jeg-orker-ikke-ta-imot-infrarød-signal-sånn-at-du-får-overført-bilder-periode :( Slem Wheezy Joe!

Vet ikke når jeg har eksamen i ene faget mitt, men regner med det blir torsdag 22. desember, hvilket betyr at jeg ikke kan reise hjem før den kvelden eller neste dag, og det betyr at jeg ikke kommer meg hjem før lillejulaften eller julaften (pga. tidsforskjeller) :( Det er så utrolig leit, men det er ikke noe jeg kan gjøre med det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home