Wednesday, September 14, 2005

Bilder

Rommet mitt er litt rotete. Hend i været, alle som er overraska!



Stua:



Kjøkkenet:



Badet mitt:



Ok, da har jeg endelig kommet så langt at jeg har fått lagt ut noen bilder. Mer kommer garantert senere. Men nå skal jeg legge meg. Har hatt en utrolig lang dag; opp 7, time fra 08.30 - 09.45, jobb fra 10.00 - 17.30 (gikk en time tidlig fordi hvos ikke ville jeg har jobbet mer enn mine 20 timer som er tillatt å jobbe i uka, jobber i morgen), hjem og lage middag, og så time igjen.

Hadde amerikansk historie til 1776. Læreren var kjempemorsom (men heldigvis ikke sånn jeg-må-prøve-å-være-morsom-sånn-at-studentene-liker-meg-morsom), så det blir nok kjekt...hvis jeg klarer å unnlate å besvime, for ca 100 stk i et lite rom uten vindu og aircondition, og bare en diger vifte man ikke kan bruke fordi den bråker sånn er ikke helt bra.

Og nå er det virkelig på tide å legge seg, for nå begynner setningene å bli litt rare her ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home