Wednesday, September 28, 2005

Hihi, som på film...

I dag har jeg spist corn dog for først gang. Har alltid hørt om det på film, men aldri helt skjønt hva det var. Det er en pølse innrullet i corn bread, altså et slags bakverk som på ett eller annet vis må ha mais i seg. Maisbrød, rett og slett?!

Var på kino i dag, fikk endelig sett Corpse Bride :D Jeg hadde hørt på forhånd at den ikke var riktig like bra som Nightmare Before Christmas, så jeg ble ikke skuffe. Hadde akkurat passe med forventninger, og de ble helt klart oppfyllt :) Men vi var litt småkriminelle...kjøpte billetter på billettmaskin, og kjøpte barne-billetter. Folk sier at de aldri sjekker hva det står på billetten, men var likevel redd for at de kom til å sjekke, og så måtte vi betale mer, få bot eller noe. Det gikk bra, men vet ikke om jeg kommer til å fortsette å kjøpe barnebillett. Det er tross alt bare 6,50,- )og jeg snakker kroner her!) man sparer, i alle fall på dagtid, når billettene er billigere.

Jeg begynner å innse hvor håpløs timeplanen min egentlig er. Har timer onsdag kveld og torsdag morgen, noe som vil si at jeg bør ha lest både onsdags- og torsdagsleksene før timene på onsdag. I tillegg har jeg to fag på torsdag, så det er ekstra mye. Og tror aldri jeg har hatt så masse lesing før heller, det hoper seg opp. Kommer meg aldri gjennom alt. Så jeg burde kanskje hoppe til sengs og lese, og ikke sitte her og skrive om pølser og kronestykker og lekser ;)

P.S. Om jeg ikke allerede har skrevet det før (er for lat til å sjekke) har jeg også spist en annen amerikansk spesialitet, peanutbutter - jelly på brødskive...bedre enn vanlig peanøttsmør, som jeg ikke liker, men fortsatt peanøttsmør. Så jeg tviler på jeg kommer til å kjøpe selv ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home