Friday, October 14, 2005

Hurra :D

Jeg og Eva, naboen min var og snakket med hun som er "sjefen" for denne etasjen pga. de bråkete naboene rett ovenfor. Vi forklarte hvor frustrerende det er, og hun sa at dersom de ikke skjerper seg er det faktisk sjanse for at de blir kastet ut (GUD, jeg håper det). De har nemlig fått flere muntlige advarsler før, og etter 3 skriftlige (vet ikke om det har noen fra før av) blir de automatisk kastet ut. Hun vi snakka med sa at hun personlig har snakket med dem før, når hun har vært på vakt, og folk har klaga, men at de bare er utrolig overlegne, og driter totalt i at de plager andre. Hun sa (etter kl. 2 om natta) at om de ikke skjerpa seg, kom hun tilbake med politiet. Da hadde de bare ledd, og sagt "say hi to officer Brown for me!" eller noe sånt. Hvordan i helvete kan folk være så utrolig overlegne??? Blir bare så forbanna. Gikk bort til Marianne i går kveld fordi jeg ikke takla mer. Eller, jeg satt i stua og så på tv mens hun satt og så på film på rommet ;) Men et par av naboene hennes kom og så med meg etterhvert, så jeg var ikke helt alene :p

Men nå skal jeg prøve meg på brødbaking igjen. Hadde ikke bakepulver første gangen, andre gangen hadde jeg for lite i, så det blir spennende å se...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home