Sunday, December 11, 2005

Igjen?!?!

Lurer på hvor mange ganger den helvetes brannalarmen har gått her?! Mange nok ganger til at jeg begynner å bli passe irritert i alle fall. Eller, det kan hende jeg bare er irritert fordi det ikke er masse kjekt å måtte stå ute i kulda i nesten en halvtime når man ikke klarer å tenke på annet enn sin gode seng og dyne.

Uansett, det er blitt litt mer snø her, men fortsatt ikke mer enn rundt 20 cm. Og det var nok til at de stengte skola på fredag!!! Når var sist noe i Norge ble stengt pga. 20 cm snø? ;)

Ellers har det ikke skjedd så masse siden sist, så det har blitt nesten en uke siden jeg har oppdatert. Burde komme i gang med eksamensforberedelser snart. Har en eksamen neste mandag, to på tirsdag og en på onsdag. Og på torsdag reiser jeg hjeeeem :D Gleder meg så utrolig! Jeg trives godt her, så klart, og er glad jeg skal tilbake, men jeg har ikke sett mamma og resten av familien siden i juni, og jeg kjenner jeg savner dere alle skikkelig. Og så er det bare en mnd til jeg endelig får se Eira :D

Så henne i dag for første gang, på webcam. Så søøøt...

Her er noen bilder jeg tok under chatten :)

















0 Comments:

Post a Comment

<< Home