Thursday, December 01, 2005

Walk the Line

Er nettopp kommet hjem etter å ha sett Walk the Line, filmen om Johnny Cash. Med Joaquin Phoenix...mmm, jeg vet hva jeg ønsker meg til jul ;)
Filmen var kjempebra, så jeg er glad jeg fikk sett den. Skulle egentlig se en som heter Jarhead, men det begynte så sent. Jeg og Patricia dro, og hadde det kjempekjekt. Etter at filmen var vi på butikken, og bare kødda...artig å være tullete en gang i blant!

Skulle egentlig drikke i kveld, men hun har timer i morgen tidlig, og begge er passe trøtte, så det ble ikke noe av. Hadde besøk av Domi til 2 i natt, og la meg ikke før 3, så det ble bare under 5 timers søvn i natt...

Var med henne og fremkalte en film i går, det var så kjekt. Og så fremkalte jeg ett bilde før hun skulle ha timer. Senere hadde vi middag sammen, og etter timene mine senere på kvelden dro jeg innom bygget hvor Domi hadde timer for å se om hun fortsatt var der. Det var hun, og da jeg kom inn sa hun at hun var så glad. Trodde hun hadde fått god kritikk på bildene sine, men hun var vist bare glad for å se meg :) Har fått mer kontakt med henne i det siste.

Skulle egentlig ha eksamen i ene faget neste onsdag, men lærerinna sa i går at hun har fått beskjed fra skolen om at hun ikke får ha eksamen da siden det ikke er offisiell eksamensperiode, så den ble utsatt to uker. Det vil si at jeg skal ha eksamen om kvelden den 21.12, og så reiser vi den 22.12. Marianne skal forresten ha eksamen om morran den 22., så det blir stress...må sørge for å pakke ferdig i god tid. Er bare glad det ikke er slutten-av-året-pakking, da hadde det blitt mer å pakke ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home