Tuesday, November 29, 2005

Nok en gang...

Når man akkurat er kommet hjem (etter å ha fått tilbake prøve og fått en A :D) er det kjekt å måtte gå ut fordi brannalarmen går etter at noen svidde en føkkings toast (etter lukten å dømme). Spesielt når man er veeeldig trøtt… Ble over 3 før jeg kom meg til køys i går, og så hadde jeg time 08.30 i dag. Holdt på å forsove meg, men rakk akkurat en buss da jeg kom springende ut ytterdøra. Da jeg kom på bussen hørte jeg bare ”gale damen”. Det var Marianne som også akkurat hadde rukket bussen, jeg bare så henne ikke :p

Da jeg tok bussen hjem igjen satt jeg og snakka med ei fra klassen. Nevnte noe om Norge, og da hev plutselig 2 jenter til seg inn i samtalen, de syntes det var morsomt at jeg kom helt fra Norge…og så til New Jersey! NJ er liksom ikke en status-stat. Har kanskje samme status som Halden ;) (haha, bare tuller, Maja ;)) Men de to plassene kan ikke akkurat sammenlignes, for det er bare en liten del av NJ som faktisk er harry. Og jeg bor jo rett ved NY, så jeg klager ikke :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home