Sunday, December 04, 2005

PUTEKRIG!!!

Stakk innom Domi og Patricia i kveld, og vi var litt fnisete. Vi begynte å herje, og snart hadde vi en putekrig gående. Men etter en stund kom naboene deres og sa de skulle sove, så vi måtte være stille (mellom ti og elleve en plass, 5 minutter etter at de selv hadde bråka). Så vi fortsatt krigen inne i leiligheten til Marjana (hun fra Ukraina), hvor kompisen til typen til ei anna som bor rett over (!) overnatter (alle de er fra Østerrike, guttene er bare her på besøk). Så vi fem hadde krig en stund, før Patricia måtte gå; hun skulle få besøk av en fra klassen som hun skal ha presentasjon med i morgen. Og som hun sa…”he comes every minute” (og det kan ikke brukes for å si at han kommer snart, men at han…kommer…) ;) Vi lar nok ikke henne glemme det så raskt!

Etter en langvarig krig gikk vi tilbake til Domis leilighet, og måtte innom for å hilse på han fyren. Problemet var bare at vi fortsatt var i fjortis-humør, og holdt på å le oss i hjel hele tiden mens vi satt og hørte på presentasjonen deres! Han lo også, men det er usikkert om det var nervøs latter…neida, han syntes nok ikke vi var så ille :)

Jeg og Domi skal til NY i morgen, hun skal ta noen bilder til det siste fotoprosjektet sitt, og jeg mangler fortsatt 3 gaver. Får håpe jeg finner noe (billig) snart!

Men nå skal jeg se litt Scrubs (Helt sykt!, gikk/går på ZTV), en dritbra serie som jeg har lastet ned. Har 3 episoder igjen av 1. sesongen, og har planer om å bli ferdig med den i kveld.

Natta alle :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home