Tuesday, November 29, 2005

Litt mer senere

Huff, skulle liksom sovd nå, men med mine venner...satt og jobbet med lekser (har en book report som skal leveres inn på onsdag, og jeg ble ferdig med selve boka i morges!) da Domi og Patricia (de to som jeg er mest med) kom innom og lurte på om jeg ville være dem med ned og røyke. Sa ja, for alle trenger jo litt luft. Da vi gikk opp igjen ble jeg med til en annen leilighet, hvor flere satt og drakk. Så da drakk jeg også...og hver gang jeg reiste meg for å gå, fikk jeg beskjed om å sette meg ned. Og du vet...peer pressure...gruppepress... ;)

Så det ble til at var der i, vel jeg vet ikke, men en plass mellom 2 - 3 timer. Tror det var 2 1/2. Så nå er klokka over halv to, jeg skal opp om 6 timer, og jeg har ideer som svirrer i hodet, som jeg vil få ned på pairet (eller rettere sagt få inn i Word) før jeg legger meg...så det kan bli vanskelig å komme seg opp i morgen!

Når jeg får tid, skal jeg skrive om NY-turen på søndag (kjekt!) samt legge ut et par bilder derfra.

Men nå er det jobbing, og så natta!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home