Thursday, March 09, 2006

Det er ikke bare meeeg :D

Skulle ha time fra 8.30 – 9.45 i dag, men det er timen med læreren jeg ikke liker (en skriveklasse, og alt må være så jævla dystert og trist og emotional for at han skal like det). Gikk ikke siden jeg hadde midterm rett etterpå, og jeg følte meg skikkelig dårlig. Hadde hodepine i går, og blødde neseblod et par ganger. I dag var jeg skikkelig kvalm, og da jeg satt på bussen til skola holdt jeg på å kaste opp. Men da jeg fikk spørsmålene visste jeg svaret på 5 av oppgavene (måtte svare på 4 av 7 oppgaver), såd det gikk bra. Etterpå møtte jeg på han ene fra skriveklassen, og jeg spurte hvilke stykker de gikk gjennom. De hadde bare gått igjennom 2 stykker fordi de hadde blitt sittende å diskutere. Spurte hva, og da svarte han ”basically that we hate Hollander” (læreren). Ble så glad, for jeg trodde jeg var den eneste som ikke liker ham (tror forresten han kommer til å
gi meg min første C her på skola...). Men så viste det seg at de fleste misliker han :D Ble så glad, for jeg føler meg alltid som en utenforstående i klassen pga. dette. Men så er jeg visst ikke den eneste likevel.

Snart er det spring break!!!
Reiser til Miami (South Beach) søndag morra klokka 3.45...hørte jeg noen si våkennatt? Gleder meg ikke til all fjortisfylla (alle drittungene kommer til å være full døgnet rundt). Men vi ”gamlingene” skal nok få det fint uansett :)

Skal snart i fotolabben. Har 3 bilder å fremkalle til timen som begynner klokka 5, og det tar vanligvis lang tid pr. bilde.

Ok, dette ble litt usammenhengende, men, men...er sliten, og orker ikke fikse på det!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oi! Glemte at du skulle reise allerede nå! Tiden går så fort! Gleder meg på dine vegne! Husk: du må dokumentere alt- fra det elendige hotellet dere skal bo på, til de nydelige strendene, wannabees, kjekke mannfolk, blondiner, gamle tanter med gåstol, gangstas, alt :-D Skal tenke på deg - det hjelper automatisk på humøret her - er drittlei snø og kulde! He, he!
Glad i deg!
Ciaos!

2:25 PM  

Post a Comment

<< Home