Saturday, March 04, 2006

Oppdatering

Var ute i går, på Webster Hall, en plass i New York. Marianne kjenner noen som var på gjestelista. Så de kom hit, hentet oss (meg, Marianne, Synnøve og Marjana), og fikk oss gratis inn. Kjøpte en drink der inne, men resten fikk jeg av andre (en av Synnøve, den andre av han ene vi var der med). Drakk litt før vi dro også, så jeg var god og brisen. Webster Hall har 3 1/2 etg; 1 med R 'n B, 1 med gamle hits, og 1 med litt av hvert, og den halve etasjen er over, og man ser ned på dansegulvet. Ganske kjekt!

Vi gikk ned i kjelleren, hvor de fleste var negre, og vi ble stående å danse sammen som en gruppe. Det var stappfullt, så man danset helt oppi hverandre. Og etter en stund legger jeg merke til at samme fyren har vært helt oppi ryggen min passe lenge. Jeg fortsatte å danse med han, og vi dansa sikkert sammen i bortimot en halvtime. Men jeg snudde meg aldri for å se på ham, så gudene vet hvem det var. Marianne sa han så indisk - og ikke så verst - ut. Men det skal ikek forbause meg om jeg er gravid etter alle p**kene jeg hadde oppetter ryggen i går kveld. Etter en stund ble jeg og Marjana slitne og gikk opp for å sette oss litt. Men så kom det så klart kule sanger, og vi hoppet ut på dansegulvet igjen :) Ble værende til de stengte kl 4, og dro hjem. Skulle liksom på Red Hawk Diner (på skola) og spise, for de har døgnåpent, men vi var så trøtte at det ble ikke noe av.

Ja, og så er så klart Synnøve kommet :D Hun har ikke akkurat sovet mye, og da hun la seg hadde hun sovd bare noen timer de siste 36 timene. Ikke så rart hun ble passe full... ;)

Jeg og Marianne skulle hente Synnøve på Newark i går, og 10 min. etter at vi hadde satt oss på toget ringte Sam og lurte på om hun skulle kjøre oss (hadde spurt dagen før, men hun var ikke sikker på om hun kunne eller ikke). Så vi gikk av på neste stasjon, og etter en god stund kom hun. Siden det ikke tar lang tid til Newark kjørte vi innom Dunkin' Donuts for litt kaffe og frokost, deretter tok hun oss med til et minnesmerkeplass for terrorangrepene. Utsikten til byen var perfekt, og selve minnesmerkene var ganske flotte også.



Vi kom til flyplassen 5 min. etter at hun skulle lande, og så måtte hun gjennom passkontroll og hente bagasjen og greier, så vi regnet med at vi hadde plenty med tid. Men de hadde landa så tidlig, så vi bare gikk inn, fant henne og gikk ut igjen :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home