Thursday, February 23, 2006

Skal ikke sjefer være slemme?

I så fall er min et unntak. Skulle hente lønna mi i dag, men så manglet de noen papirer på meg, så de kunne ikke gi meg noe før om to nye uker. Ble litt irritert over at sjefen ikke hadde levert de inn, så jeg gikk for å snakke m ham. Men han hadde gitt det videre, og sa at det er ikke første gang de mister papirer på payroll-kontoret. Vi gikk for å snakke m hun som sjefen hadde gitt papirene til, men hun hadde gått tidlig, så det var ikke noe vi fikk gjort m det. Sjefen hadde ikke en god dag, det hadde vært mye stress og mas hele dagen, og han hadde vært der siden veldig tidlig. Ikke fikk han dra hjem før veldig sent heller. Til slutt sa han bare "ok, la oss gå og ta ut litt penger til deg. Hvor mye trenger du?". Skal til NY i morgen for å kjøpe noe utstyr til foto, så jeg sa $100. Da vi sto og tok ut pengene viste det seg at han tok ut fra sin private konto! Han ville bare jeg skulle ha penger til å klare meg, og han sa han visste jeg kom til å betale tilbake... Er det rart jeg stortrives på jobben???

0 Comments:

Post a Comment

<< Home