Thursday, March 02, 2006

I am so smart! I am so smart! S-M-R-T!

Jeg fikk brev fra the Dean i går. En dean er omtrent som en rektor, men ikke helt (det heter dekan på norsk). Anyway, det er noe som heter the Dean's list, og den er forbehold de beste studentene på unviersitet. Og gjett hvem som er på den? :D Både jeg, Marianne, Domi og Patricia har fått brev om at vi er kommet på lista siden vi har så bra karakterer. Står noe sånt som at de er sikker på at suksessen jeg har hatt her vil viderefølges av flere suksesser når jeg fortsetter videre i livet mitt :p
Klager ikke, jeg ;)



I morgen kommer Synnøve hit!!! Blir så kjekt å få besøk igjen, og både jeg og Marianne gleder oss svært (Synnøve gikk i klassen vår i Kristiansand, men gikk rett over på 3. året).

Satt i timen i dag, og plutselig begynte det å snø. Snøen ble ikke værende lenge etter snøstormen for noen uker siden, men det har likevel vært veldig kaldt. Helt til i går, da var det ganske varmt. Og nå snø igjen...JEG VIL HA VÅÅÅR!!! Det er tross alt mars nå, og teknisk sett vår.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gratulerer så mye!!! Det var skikkelig gledelig nyhet ja!
Skulle bare mangle at du fikk det egentlig, utifra det du sa til meg om hvor gode resultater du har oppnådd der hittil.Du har jo jobbet kjempemasse og vært motivert hele tiden!
Flink student! He, he!
Må bare mobbe deg litt, nerden min :-) Men nå er dere en hel gjeng med nerder så ikke ta det så ille opp ;-)
Forresten, var det med vilje du stavet S-M-R-T og ikke
S-M-A-R-T? :-D
Ikke si "smrt", det betyr "død" på serbo-croatisk..
Snakkes snart håper jeg!
Stooor klem fra en som er stolt av deg!

4:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gartulerer!!! Det har du virkelig fortjent!!!!
Sonja.

6:51 PM  
Blogger Silje said...

I am so smart! I am so smart! S-M-R-T! er et sitat fra the Simpsons, når Homer får high school diploma'et sitt :)

9:03 PM  

Post a Comment

<< Home