Thursday, February 16, 2006

Bambi er Johan Olav Koss sammenlignet med meg

Tenkte jeg skulle oppdatere I Helga, men så måtte jeg få bilder av noen først. Ja, vi hadde snøstorm, og ja, det snødde lenge. Men alle som har vært i Holandsfjorden ville ledd av dette ;)

På søndag dro jeg sammen med 4 andre for å spise lunsj. Bussene gikk ikke pga snøen, og vi gikk til skola, midt i veien, for det var nesten ingen biler. Etter lunsj skulle jeg og Domi i fotolabben mens de andre skulle innom et annet bygg før de skulle gå hjem. Men fotolabben var så klart stengt, så vi gikk sammen med de andre hjem igjen. Da vi gikk forbi skøytehallen fant vi ut at vi skulle se om de var åpne. Det var de, selv om de egentlig ikke åpnet selve skøytebanen før om halvannen time. Men de åpnet den for oss, takk gud. For jeg ville ikke gå på skøyter for første gang med mange andre der!



Trenger egentlig bare ett bilde av meg med skøyter, men lårene mine så mye tynnere ut I disse… ;)



Jeg suger på skøyter!!



Etterpå var det hjem igjen, bare det at vi bestemte oss for å ta en snarvei…gjennom knehøyde med snø!



Var passé slitne da vi kom hjem, og jeg hoppa rett I Rudolf-fleece-nattbuksa mi! Vi 5 ble sittende å glo på VH1’s 100 greatest teen stars hele dagen…5 timer med (hovedsakelig) 80-talls-flashback er glimrende hjernedød underholdning! Og så lagde jeg mat til oss alle, flinke meg :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home