Tuesday, November 01, 2005

Høy på sukker

I kveld gikk jeg trick or treat :D Gøy, gøy!
Jeg dro sammen med 3 venner (de 3 naboene til Marianne, faktisk), og vi skulle møte - trodde jeg - et par til. Men det viste seg at vi ble en gruppe på 15 - 20 stk, men så delte vi oss, og vi var 9 i vår gruppe (selv om vi ble færre og færre etterhvert). Vi fikk et fint system etterhvert, med alle på rekke og rad (vi måtte nesten det siden alle ikke kunne samles på trappa til folk samtidig). Etter en stund gikk en liten unge sammen med oss, for han gikk alene (eller, faren var med, men han bare gikk i bakgrunnen), han var så søt :) Vi stoppet ved et DIGERT hus, og han faren sa at hun som bodde der var mora til Benjamin Bratt, skuespilleren som var forlova med Julia Roberts før hun begynte sammen med han hun er gift med nå. Men vi fikk ikke noe snop der da...

Etter et par timer var jeg så tørst at jeg holdt på å dø, og heldigvis hadde han ene på seg militærkostyme, med vannflaske. Sjelden har vann smakt så godt! Vi gikk innom ett hus, hvor dama sa vi ikke kunne bare ta snop og så stikke, vi måtte si hvem vi var. Jeg var sist i køen, og da hun så meg sa hun "Wow, you're the only cool chick, with the purple dress and everything!" Yay, jeg er cool :D (igjen, bilder kommer senere)

Og ett hus var så stilig at dere aner ikke!!! De hadde et blått lyst som lyste opp hele veggen, en kiste med et skjelett som spratt opp, en eller annen skummel ting som kom flyvende mot det, masse andre lys, spøkelser, hekser og full pakke...og det beste: de hadde en røykmaskin!!! De folka skulle jeg likt å bli bedre kjent med, for de bare MÅ være kule!

Etter 2 - 3 timer dro vi hjem, og da var jeg skikkelig sliten! Det tar på å tigge etter godteri... Mens vi sto og venta på bussen kom det en latino-fyr i 30 - 40-årsalderen forbi, og smilte skikkelig. Trodde han bare smilte fordi vi hadde kostymer, men han så så vidt på hun jeg sto der med, og snakket bare til meg, skikkelig sakte, og hele tiden med smilet om munnen. Han spurte hva jeg var, hvordan det gikk, og greier, og blikket sank ned mot puppene mine flere ganger :p Heldigvis kom bussen da :D

Marianne gikk ikke trick or treat, men gjorde et saftig innhugg i godteposen likevel ;) Men hallo, hadde så mye snop at det er ekkelt. Vi spiste en del, jeg ga vekk til noen venner, og jeg la ut en del på kjøkkenet, og fortsatt har jeg en diger haug igjen!

Er skikkelig sliten nå, og skal opp klokka halv åtte i morgen. Så det er vel best å få lagt seg nå. Er slite i hele kroppen, så det blir sikkert ikke noe problem å sove nå...om jeg bare kan finne mobilen så jeg kan få satt på vekkerklokka...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home