Wednesday, October 26, 2005

Mye gjort på liten tid...

Ok, siste post var torsdag...det vil si før Hope and Faith...

Ok, fredag var vi en gjeng som dro til NY (gratis skyss) sammen med to ansatte ved det internasjonale kontoret (de er kjemegreie, og jeg har god kontakt med dem). Etter tre forskjellige veibeskrivelser kom vi oss til slutt fram til den rette parkeringsplassen til det rette studioet. Forresten, da vi kom til det første studioet havnet vi på parkeringsplassen hvor alle de fra Sopranos parkerer, og en av skuespillerne satt i bilen sin og snakka i mob'en (sa Marianne, jeg har ikke sett serien) :D

Innspillingen tok en del timer, men i mellomtiden fikk vi både pizza, cookies og vannflasker med egen Hope and Faith-logo på, så vi klagde ikke. Dessuten var hele opplevelsen så kjekk, for man så plutslig folk man har sett på tv...bla. han som spilte mannen til Marcy i Våre verste år (Al Bundy)...han var ganske kjekk ;) The warm up guy, som fortalte vitser, og gjorde ting for å få oss til å le under innspilling, var ganske morsom til tider (men slitsom til andre tider), feks. da han ringte til familiemedlemmer til folk i salen, og tulla m de ;) Han ringter bl.a. ei som hadde på mobilsvaren, sa "Hi, it's Phil, call me when you get home!" eller noe sånt noe :p

Da vi sto ute og venta på at alle skulle komme seg ut så vi kunne dra hjem igjen, sa jeg til ei fra Østerrike at det hadde smakt godt med en drink nå. Noen timer senere var vi en ganske stor, full gjeng i leiligheta til to av de som var med. Ei annen kom innom en tur, og spurte meg "this was you idea, wasn't it? Your crazy!"...moi? Da vi var nede og røyka (nei mamma, jeg røyker fortsatt ikke ;)), la de der oppe seg, så alle tingene våre ble låst inne, bla Mariannes nøkler. Så vi var 4 stk som lå inne på rommet til hun ene, vi bare dro m oss et par madrasser inn dit! Hadde det så kjekt!
Vi skulle ta shuttlebus til et handlesenter kl 11, men var så trøtte at det ble kl. 13 istedenfor! Hadde ikke råd til noe mer enn en Nightmare Before Chrismas-kopp, men den var dritkul, og teen holder seg temmelig varm i over en halvtime i den. Så det, så!

Skavisee...søndag...nope, tror ikke jeg gjorde noe spanande da. Ikke mandag heller. Men i går fikk jeg tilbake midtermen i ene historiefaget, og jeg fikk A- :D Føkka opp på slutten, så jeg bare håpa på en B i det minste. Så da jeg fikk A'en var jeg mer enn bare litt fornøyd :D

Hadde fri i dag, og kunne gjort så masse...men jeg orka ikke! Skal legge meg snart og se litt på Malcolm i midten (har lasta ned de første 3 sesongene, driver på med 4, 5 og 6), det er så morsomt :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home