Saturday, November 19, 2005

Sånn at Sonja har noe å lese på når hun er ferdig i karet

Fikk en B- på den siste prøven så langt (men skal ha en ny en til uka). Klager ikke, for det betyr at jeg fortsatt ikke har annet enn A'er og B'er her. Men det eneste jeg glemte på den prøven var å identifisere at noen shots (film-scene-analyse-eksamen) var point of view-shots, så det var litt rart at de trakk SÅ mye for det...men, men, ferdig m den saken nå :)

Var med Marianne og så en film på skola i dag, en dokumentar om Wal*Mart i samme stil som Michael Moore's filmer. Hadde ikke lyst å gå, men Marianne ga meg $5 for å bli med ;) Jeg har ikke penger, så jeg er billig-kjøpt for tiden! Hun måtte se den for noe extra credits-greie på skola. Men så viste det seg faktisk at filmen var ganske bra, så jeg kastet ikke akkurat bort hele dagen min.

Etterpå dro vi på Red Hawk Nites, tror jeg har nevnt det før. Marianne skal til Washington kl 6 i morgen tidlig, så hun ble ikke lenge. Men jeg bare vasa rundt omkring og venta på raffles, hvor de ga bort bla. iPod Nano og digicam/printer (hadde jeg vunnet hadde jeg nevnt det før nå ;)), lagde litt kunst, så litt film, spiste litt gratis "mat" (kan man kalle sjokolade mat? De hadde i alle fall sjokoladekjeks, sjokolade og - tro det eller ei (og det er lett å tro, dette er tross alt USA) - en sjokolade-fontene-maskin!!! Ei jeg kjenner tok sjokoladekjeksen under den rennende sjokoladen. Blir kvalm bare av tanken!) og ellers ikke så mye annet. Og så kom jeg hjem, tok meg et glass vin (kjøpte ei flaske til under 20,- her om dagen, men ble aldri ferdig med den, selv om vi var flere som drakk av den i går), chatta litt m Sonja. Og nå sitter jeg her og skal legge meg snart. Sånn ca 1000...eh, nå!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home