Friday, November 11, 2005

Bigger and better

Greit nok at alt skal være større her, men dasspapir??? Joda, for ikke lenge siden så jeg reklame for dopapir med så masse papir på rullen at det fulgte med sånn extention-greie i pakken, sånn at man kunne få plass til hele rullen. Går det an? Det er jo bare teit!

Å herregud, jeg har nettopp hatt den morsomme telefonsamtalen. Det var ei dame som ringte og sa at jeg er med i en konkurranse om masse penger, cruise til Hawaii og greier. Det tok ca 4,7 sekund før alarmen begynte å ringe i hodet. Først svarte jeg på noen spørsmål om hvor gammel jeg var, hvilke interesser jeg har osv. Så begynte hun å skulle selge meg et abo på noen blad. Tilbudet var fristende, må jeg innrømme. Man kunne selv velge hvilke 3 blad man fikk, man kunne bytte blant 400 forskjellige blad så ofte man ville, sende til andre adresser som gave, og og de kunne sende til Norge og alt. Men man måtte abonnere i 60 mnd'er! Det er faen meg 5 år!!! Og herregud, hun dama i telefonen...satt og holdt på å le meg ihjel inni meg, for hun hørtes ut som en ferdiginnspilt melding. Hun hadde hyper-overlykkelig-du-er-lizm-bare--heldig-som-får-dette-tilbudet-ass-stemme, og hver gang jeg spurte et spm bare gjentok hun alt det hun allerede hadde sagt. Da jeg sa jeg ikke ville abonnere i 60 mnd'er bare gjentok hun hele tilbudet, som om jeg ikke hadde skjønt for et superüberfantastisk tilbud jeg fikk. Og det i bare 60 nmd'er!

I morgen skal jeg forresten til NY, skal møte Lena fra Kristiansand-klassen og ei australsk venninne av henne som hun går på skole med i Canada. Gleder meg :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home