Sunday, November 06, 2005

Jeg trenger større rumpe!

Jeg kjøpte nemlig ny dungeribukse i dag (til hele 35 kroner!), men rompa mi er for lita til å fylle den ut :D
Og så kjøpte jeg noe sexy undertøy (til ca 30 kroner per del)...som om dere trengte det mentale bildet... ;)
Og en kjempefin, billig klokke, samt en kul bad girl-topp til 80,-. Hadde ikke råd, men jeg hadde ikke råd til å ikke ta meg råd til et sånt salg heller.

Og så en Lånekassen-oppdatering: har fått brev om at jeg ikke får mer fordi alle ekstra fees (som Athletic Fee, Facilities Fee, Recreation Fee, Welness Fee, Transportation Fee osv) ikke dekkes. Men dette er kun en spesifikasjon av hva skolepengene faktisk brukes til, det er ikke ekstra penger. Så jeg har maila de igjen, og håper jeg får resten av pengene snart. Lena, ei i klassen min som er i Canada, fikk nettopp utbetalt 4500,- ekstra, så det er visst ikke bare jeg som har problemer med dem (neimen, for en overraskelse! Jeg tror jeg køler dippen (eller noe som høres slik ut) av rein, skjær overraskelse! Og for de uvitende...det var fra Aladdin!)

Har hatt en koselig helg. I går var det cookies, brownies, melk og venner. I dag var det først shopping, så ingentin, før jeg og to til dro på ishockeykamp (vi tapte 5 - 4). Skikkelig kjekt, men det var ikke like mange slåsskamper som forrige gang, så det var jo litt kjedelig. Ja til mere neseblod!

Men nå skal jeg legge meg. Skal være med jentene på brunch i morgen...gratis, som vanlig :D Det er kjekt å ha venner som spiser gratis på skola, og kan invitere andre med seg!

Pis æot!