Tuesday, December 20, 2005

2 down, 2 to go

Da var det bare to eksamener igjen. Det er så klart de to vanskeligste, men jeg skal nok overleve. Det som bekymrer meg mest er dagens, fordi jeg fikk en A på midtermen, så jeg må ha en A nå også for å få en A samlet.

Hadde markedsføring i morges, og etter eksamen og critiquen skulle vi fylle ut evalueringsskjema for læreren og faget. En ting jeg har lagt merke til er at amerikanere liker å bruke store ord (på papiret, når de snakker, bruker de så små ord som mulig), og ene spørsmålet hadde så mange unødvendige ord, og var så elendig formulert at jeg ikke helt skjønte hva de skulle fram til (men tror det hadde noe med å gjøre om lærern var litt stuck i fortiden eller ikke...men er som sagt ikke sikker). Siden det var så dårlig formulert, og jeg ikke gadd tenke, skrev jeg bare "wtf?" (forkortelse for what the fuck) :D

Læreren lurte forresten veldig på hvor kaldt det er i Norge nå, og tok meg i handa da jeg gikk og greier (jeg var en av de siste som gikk for en gangs skyld), og sa det var koselig å ha hatt meg i klassen, eller noe sånt noe :)

Nå skal jeg lese en times tid før jeg skal til lunsj. Og når jeg kommer tilbake er det tilbake til lesingen igjen. Eller ok, jeg skal være ærlig...sjansen for at jeg kommer til å sitte på nett til jeg drar til lunsj er mer enn bare litt stor! Men når jeg går slår jeg av pc'en, og skal ikke slå den på når jeg kommer hjem, jeg looover!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home