Friday, February 10, 2006

Så sliten!

Det tar på å ha besøk, ha full skole og jobbe minimum 15 timer i uka (pleier ofte jobbe litt ekstra nå og da hvis det er ting jeg vil fullføre).

Har vært kjempekoselig å ha besøk av Therese, men det var så kjipt at hun var syk mesteparten av tiden, så det var ikke så mye futt i henne før de siste par dagene.

På jobben går det kjempebra, jeg får skryt, og alle er utrolig hyggelige, både ansatte og besøkende (ene lærerinna har falt fullstendig for pulsvarmerene Elin strikka til meg, sier til alle studentene sine hva jeg heter og hvor jeg er fra og greier) :D Fikk mail fra sjefen i dag, han minnet oss på at vi måtte ikke glemme å organisere bøker (de ble satt inn hulter til bulter da de flyttet til et nytt bygg dette semesteret...artig å alfabetiserer flere tusen bøker, ja), og på slutten skrev han "Thanks for all of your hard work. You continue to dazzle everyone who
uses the CRC (altså biblioteket) with your knowledge and assistance." Blir ekstra hyggelig å gå på jobb når man vet hvor mye man blir satt pris på, i motsetning til på bokhandelen!

Skolen går det også bra med, selv om det er en god del å gjøre, spesielt i foto og advanced writing. Men, men, det humper og går, og jeg stortrives, så bra er det.

Nå er det i alle fall helg! Jeg har ikke mer skole eller jobb før til neste uke, selv om jeg har en haug av ting jeg må gjøre innen mandag.

Lå forresten lappe til meg på jobben i dag, fra hun som jeg jobber sammen med når vi legger nye bøker inn i systemet (tar helvetes lang tid!). Hun ville bare si hvor utrolig mye hun satte pris på hvor flink jeg var, og at hun aldri ville klart det uten meg. Ble så glad da jeg kom på jobb :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home