Saturday, February 04, 2006

Silje gjør det igjen!

Jepp, jeg har kjøpt meg sko igjen, men finner ikke bilde av dem på nettet akkurat nå, så jeg tok bare et selv. De kosta egentli $20, jeg fikk de på salg for $10. Egentlig er jeg ikke flink til å gå med smale hæler, men jeg får heller bare bruke de litt nå og da. Og til 65,- trenger jeg ikke bruke dem "opp" heller ;)



For to dager siden kom Therese endelig, og i går dro vi til byen. Vi trodde vi hadde to timer på oss før vi skulle på Sex and the City-tour, så etter å ha vært innom noen butikker dro vi opp til 86. etasje i Empire State Building. Det var nøyaktig to år siden jeg var der forrige gang (forøvrig første gang også) sammen med Maja og Ioana, forresten :)





Da vi sto på toppen skulle jeg sjekke klokka, og så var den 15.06, og vi måtte være der før tre. Så vi kom oss ned fort som faen, ringte og fant ut hvor første stoppen var, og hoppa i første taxi. Så vi møtte de andre på The Pleasure Chest, hvor Charlotte kjøper the Bunny… ;) Så det ordnet seg til slutt, og det var bare et par småting vi ikke fikk med oss.



Turen gikk videre til bl.a. et bakeri som lager cupcakes(som pleier å ha dritlange køer hver helg. Skal innrømme at de var gode, men foretrekker muffins, disse var utrolig kvalmende med all den kremen på), trappene utenfor leiligheten til Carrie, og baren som Steve og Aidan startet, O’Nieal’s. Der kjøpte vi Cosmopolitan til $7…yum!



Etter turen gikk vi litt rundt i byen før vi tok tog hjem. Og vi kjøpte sushi… Therese er hektet, men jeg klarer meg definitivt uten!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home