Saturday, February 11, 2006

Minus på konto

Vel, jeg klarte meg i det minste til februar før det ble minus ;) Men jeg hadde bare noen få tusen da jeg kom hit, og det gikk masse penger da Therese var her (men vi fikk jo med oss litt også da). Og så har jeg betalt for turen til Florida, som jeg nettopp kom på at jeg har glemt å skrive om. International Student Organization betaler for alt bortsett fra flyturen, så jeg, Marianne, Domi, Patricia og Marjana (hun fra Ukraina) reiser sammen med 15 andre til Miami, Florida i mars, under spring break, det blir nok kjempekjekt :D Har sjekket ut hotellet, som er skikkelig crappy, men vi skal jo ikke sitte på hotellet å glo hele tide, dessuten har neppe ISO råd til å betale for tils. 80 overnattinger på luksushotell (vi er 20 stk som reiser, og det blir 5 dager/4 netter). Kan ikke si jeg gleder meg mye til selve stranda ;) Men det finnes andre ting å gjøre. For ca $40, feks, kan man få en halv dags tur rundt om i området, reise med elvebåt, (forhåpentligvis) se alligatorer osv. Gleder meg!

Men det var pengene, ja... Hadde som sagt ikke så mye da jeg kom hit, og har betalt bl.a. 1000,- i tlf.regning. Men Maja har 500,- hjemme i Norge som er mine, som hun kan sette inn på kontoen min når jeg ber om det. Lånekassen har endelig innrømt feil, og 2500,- skulle være på kontoen min innen uke (dersom Domi fikk sendt gjeldsbrevet i går), og jeg tjener ca 2500,- i mnd'en, avhengig av kursen (43,- timen, 15 timer i uka), så det årnær sæ :p Og så spiser jeg ofte lunsj sammen med vennene mine (gratis, som alltid), og da pleier jeg spise nok for en dag, og bare tar av og til litt kveldsmat. Og så tar jeg med meg frukt som jeg kan snacke på innimellom.

Og som om jeg ikke vet å få til ting så billig som mulig, det er en side på nettet hvor man kan få gratis fremkalling. Man får 20 for å registrere seg, og 20 gratis for hver person man refererer. Så jeg har referert mange, og fikk nettopp ca. 40 bilder fremkalt gratis (betalte bare et par dollar for porto), og har enda mange flere gratis bilder jeg kan bestille ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home