Tuesday, January 31, 2006

Hihi

Gidder ikke skrive masse nå, for jeg skal opp om 6 timer, og jeg er passe sliten. Alt går bra på jobben, og på skola også for den saks skyld. Elsker fortsatt magazine journalism-klassen, for folka og lærer'n er så greie og morsomme :D

På jobben er folka også veldig greie. Jeg og ei til driver på - når vi har tid - og legger inn masse nye bøker i systemet, noe som tar sin tid. Men hun har sagt at jeg ikke skal stresse, og om jeg feks har litt tid til over, og har lekser, kan jeg bare gjøre lekser, for det er tross alt viktigst :)

Var innom Domi i kveld, etter timen, og vi satt og snakka sammen. Skulle fortelle om noe fra timen, og så sa hun "what?" så jeg forklarte på nytt, og skjønte ingenting da hun bare begynte å le. Helt til jeg la merke til at jeg satt og snakka på norsk :D

Her er forresten et bilde av frokostblandingen jeg kjøpte for lenge siden. Fant ut her om dagen at jeg måtte nesten smake på den. Har alltid hørt om Cap'n Crunch, og dette var altså da Cap'n Crunh Berries. Fy faen, det smakte verre enn det ser ut som, utrolig falskt og kvalmt og søtt og fy og helvete!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hvis ikke du har tenkt å spise opp Cap`n Crunch så kan du gjemme den til Peter! Han har lyst å smake masse forskjellige sorter frokostblanding!!

6:41 AM  
Blogger Silje said...

Jeg skulle tenkt paa det foer jeg kasta den!

9:00 AM  

Post a Comment

<< Home