Thursday, December 22, 2005

Blast-off in T minus 2

Jepp, under 2 timer igjen til jeg skal hjeeem :D

I går morges ringte lærerinna mi og sa at pga. transportstreiken i NY kunne hun ikke komme til eksamen i går kveld. Så vi skulle få hjemmeeksamen i stedenfor. Åpnet mailen fra henne, og det var de samme spørsmålene vi allerede hadde fått utdelt, og som jeg hadde forberedt. Siden vi fikk 6 spm, og hun skulle fjerne 4 til eksamen, hadde jeg forberedt 5 av dem for å være sikker på å kunne noe om minst 3. Jeg trodde hun kom til å endre oppgavene, ha oss til å svare på alle, endre ordtellinga eller noe sånt. Men neida, vi måtte fortsatt gjøre bare 3, leverte vi inn 4 ble det extra credit. Så jeg gikk gjennom oppgavene mine, fant de 4 beste, redigerte dem, og sendte inn. På kvelden sendte jeg mail og spurte om hun kunne bekrefte at hun hadde mottatt dem. Hun bekreftet det...og at jeg fikk A på eksamen, i tilleg til A på oppgava vi hadde innlevering på for ca en mnd. siden :D Så det er ett fag jeg har fått A i.

Og jeg ville ikke si noe før nå, for jeg ville ikke jinxe (kommer ikke op noe bedre norskt ord enn å gi det dårlig hell) det. Dette er første semesteret siden jeg gikk på barneskolen - og muligens ever! - at jeg ikke har gått glipp av en eneste time, og har perfekt fravær i hvert eneste fag (*stooolt*). Riktignok hadde jeg ikke første timen i 2 av fagene, men det tells ikke siden jeg ikke var oppmeldt da, og jeg hadde andre fag (som jeg så klart møtte opp til).

Jaja, jeg får forte meg å gjøre siste rest her, for det er som sagt ikke lenge til jeg draaar :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home