Thursday, January 26, 2006

Trøtt!

Var ikke akkurat lett å stå opp lenge før sju i dag for å vente på telefon fra Nordea.
Her er Silje, trøtt jævel, som venter på telefon:



Men de ringte i det minste tidlig, så jeg slapp å vente for lenge, så nå har jeg langt over en halvtime på å ordne alt jeg trenger før skola. Vanligvis har jeg ca 5-15 minutter til det ;)

Problemet var at jeg hadde satt inn en kode på feil plass, men da jeg prøvde å forklare henne at jeg det var akkurat slik jeg gjorde det i fjor (for det husker jeg at jeg gjorde), sa hun bare (om og om igjen) at jeg gjorde det feil, for den koden passet ikke til det feltet og bla, bla, bla. Greit det, men det funka i fjor! Og så er det skikkelig surt at siden kursen har endret seg siden i går, må jeg ut med hele 500,- ekstra, selv med en kursendring på bare 6 øre. Men, men, slik er livet.

Skal gjøre meg klar til skole snart. Tror jammen jeg skal få i meg litt frokost for første gang siden...ja, jeg vet ikke. I jula, kanskje?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home