Thursday, April 13, 2006

Det er en fiiin dag i dag…(osv)…

Droppa en time i dag fordi den jeg hadde før det ble avlyst, og så jeg satt oppe med en oppgave i natt. Telefonen ringte utpå morgenen, det var ei fra jobben som lurte på om jeg kunne komme på jobb i kveld. Hun følte seg ikke så brå, så jeg sa det var greit. Senere gikk jeg til fotolabben for å montere noen bilder til timen kl. 5, og der var det ei som spurte om hun kunne få ta bilder av meg. Sa det vare greit (tror portretter er hennes final project), og hun forklarte at hun hadde sett meg før, og synes jeg hadde så fine trekk :p

Etterpå stakk jeg innom jobben for å se hvordan det gikk, og for å slappe av noen timer (med andre ord, sitte på nett og surfe). Ble overrasket over at sjefen satt i resepsjonen, for han sitter aldri der. Hun som skulle være der hadde blitt så dårlig at hun dro hjem, og sjefen ble overlykkelig da jeg sa jeg kunne sitte her til timen begynte (han hadde masse andre ting å gjøre). Hadde ikke fått i meg noe mat i dag, men det var en del mat igjen fra et møte som jeg kunne ta. Goodie!

I timen leverte jeg inn oppgava, og så så læreren på bildene mine. Han sa forrige uke at man kunne levere inn de monterte bildene for extra credit, men så tok han bare ett av mine. Det viste seg etterpå at han kun tok ett bilde fra studentene, og kun dersom det var veldig bra :D Klager ikke på det, jeg :) Men nå skal det jo sies at det var det bildet jeg likte best av alle de mange hundre jeg har tatt i løpet av semesteret!

Så nå er jeg på jobb igjen. Satt nettopp og snakka med hun ene som jobber her og ei annen som ofte er her om hvor godt vi trives! Sjefen er så grei at det er nesten ikke til å tro, de ansatte er superhyggelige, og folkene som kommer tilbake nesten hver dag blir glade når de kommer hit...trodde ikke det var mulig å trives sånn på jobb!

Og bare for å gni det inn til de som ikke har det; vi har HERLIG vær! Sola skinner, det var ca 25 grader ute i dag (klokka er halv sju, og det må være ca. 20 grader fortsatt), og jeg går med sommerklær og koser meg ;)

Glad i dere alle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home