Wednesday, April 12, 2006

T minus 28 dager

Jepp, bare 28 dager til jeg kommer hjem :D Fikk endret billetten min fra 15. til 10. mai. Fikk nemlig meld fra Maria om at jeg bare måtte komme hjem før den 15., for de skulle komme til Kristiansand til Britts bursdag, men skulle ikke være der lengre enn til 15. (det tar en ekstra dag for meg å komme meg til Norge). Sendte mail til Kilroy for å få billetten endret, og etter at Anita punget ut med de 220,- det kostet (kortet mitt er tomt), fikk jeg beskjed om at alt var i orden :)
Gleder meg så utrolig!!!

Og så må jeg bare fortelle noe jeg hørte i dag. Men først litt bakgrunn: her i USA er det veldig vanlig å si ”that’s so gay!” dersom det er noe som er teit eller noe man ikke liker. Ei jeg jobber med kom innom i dag, og sa ”that’s so Brokeback”! (Brokeback Mountain er den filmen om de homofile cowboyene. Den er veeeldig stor her, og det finnes en million referanser på TV, i blad og overalt). Var litt morsomt :)

Men har ikke tid til å sitte her og oppdatere mer nå, har en oppgave som skal leveres inn i morgen, klokka er snart midnatt, og jeg har så vidt begynt! Bra den bare skal være på 3 sider ;)

Blir forresten sprø snart. Eva (hun ene jeg bor med) og typen/eksen har vært sammen i snart to år, men de driver på og slår opp (tror de har drevet på med det i en god del mnd’er). Hver gang han var her bare krangla de. Han kom innom i dag for første gang på evigheter, og jeg satt i stua og jobba med lekser. Etter mindre enn 10 minutter måtte jeg gå tilbake til rommet mitt å jobbe fordi de krangla så jævla høyt (vel, det var bare han jeg hørte, hun klarte å beholde fatningen). Synes bare synd på Sam som bor vegg i vegg med Eva… Tror både jeg og Dewa er glade for at vi bor vegg i vegg, for vi er forholdsvis stille og rolige.

Men da var det tilbake til oppgaven da!

Men først, et herlig bilde av Eira som skal til mormor for første gang :D Hun er så søøøt!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home