Thursday, April 20, 2006

Intet nytt fra vestfronten

Er på jobb i dag, men jobber ikke egentlig. Var innom før timen for å printe ut noe, og stressa som faen for å komme meg til timen tidsnok. Og så var den avlyst. Artig! Stakk innom jobben for å hjelpe hun ene med å rydde et klasserom for elektronikk, og så var det noen her og der som spurte om hjelp. Kunne sikkert ført det opp på timelista, men gidder ikke. Jeg hadde ikke jobba gratis dersom jeg ikke hadde trivdes!

Det er så varmt for tiden, jeg tror jeg skal dø. i dag ligger det faktisk på vel 25 grader, men det skal visstnok gå kraftig ned i morgen, til ca. 17-18 grader…ikke at det er så ille da ;)

Har egentlig ikke så masse å skrive, det er bare lenge siden jeg har oppdatert bloggen min. Som vanlig er det masse jobb og lite fritid. Og om 3 uker er jeg på toget som nærmer se Kristiansand og pappa og Maria og Eira og Trude og hurra og jubel :D

Men hallo, kom nettopp på at det faktisk er nyheter siden sist jeg oppdaterte. Har jo glemt å skrive at jeg og Maja skal på ferie i år også. Vi skal først til Paris, så til Rotterdam, og så til Paris igjen!!! Vi reiser til Paris for å møte Haniffa. Sammen reiser vi til Rotterdam med tog, blir der en del dager, og så reiser vi tilbake til Paris og blir der noen dager før vi reiser hjem igjen. Haniffa reiser videre til Praha, men det får være grenser for hvor mye jeg og Maja kan reise…spesielt siden hun måtte betale for billettene mine for nå (takk Maja) ;) Vi overnatter (forhåpentligvis) hos venner av Haniffa begge plassene. Kryss fingrene alle sammen.

Men ok, det var det jeg hadde å si for i dag. Pis out!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home