Thursday, April 20, 2006

Jeg vant, jeg vant...igjen! A.K.A. hun liker teddybjørner, jeg liker pledd.

Var på internajonal middag i dag, og der hadde de diverse premier. Den første tingen var en veske med Montclair-logo, og den vant jeg. Hurra...ikke det jeg hadde mest bruk for, og så tenkte jeg at der forsvant muligheten til å vinne iPod Shuffle'n. Men den skulle loddes ut etterpå, og alle som allerede hadde vunnet fikk være med i den trekningen. Før noen tror at jeg vant den; nei, jeg vant ingen iPod. Men noen av premiene ga de bort til de som ville synge karaoke. Marianne fikk et pledd med Montclair-logo som jeg hadde utrolig lyst på. Så hun sa at dersom de ga bort teddybjørnen hun ville ha, kunne vi bytte. Så da det var free choise hoppet jeg rett på. Dumme meg, jeg kan jo ikke synge karaoke med mindre jeg har en god del enheter alkohol innabords! Og så hadde de ikke akkurat stort utvalg sanger heller, så jeg endte opp med å synge Uninvited med Alanis Morisette. Det hadde sikkert funka dersom jeg ikke hadde vært skitnervøs. Og dersom jeg faktisk kunne sangen! Husket den jo sånn ca, men huff...jaja, ingen som lo av meg i det minste. De lo sikkert inni seg, så de haded vondt i magen, men det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av.

Og forresten så var det Marianne som vant iPod'en. Hun har en fra før, men den er ødelagt, så hun ble overlykkelig :)

Men nok om det, nå skal jeg visstnok å drikke. Har bare en knert med vodka igjen, og vi er 3 stk som skal dele. Så vi får ha det litt gøy, og så legge oss tidlig ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home