Sunday, May 07, 2006

En til

Etter en utrolig mettende middag hos Jelatea (uttales djaleida), hun vi var på middag hos, var jeg innom Patricia og Domi. Mens jeg lå på sofaen og prustet og peste av metthet og latskap hørte jeg plutselig at iskrembilen kom, med skikkelig barnslig musikk og greier, akkurat som i amerkanske filmer. Så vi sprang ned, og jeg kjøpte is til jentene. Ingen av oss hadde noen spesiell lyst på is, tror jeg, men hallo. Hvor ofte har man sjansen til å kjøpe is fra en ekte amerikansk Ice Cream Truck? Jeg og Patricia kjøpte kjempherlig jordbæris med ekte jordbær i, mens Domi ikke kunne bestemme seg, og endte opp med en sukkerspinn-smak-aktig Sponge Bob Square Pants-is. Og dermed var det enda en amerikansk ting som kan krysses av lista mi :) Har ikke akkurat masse tid igjen til å gjøre slike ting nå ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home