Sunday, April 23, 2006

Moviehopping: The great American Tradition

Bestemte meg for å gå på kino i dag, for det er så lenge siden jeg har vært. Så ”Thank you for smoking”, en film som absolutt anbefales. Da jeg gikk ut så jeg at en ny animasjonsfilm, The Wild (ikke særlig bra), var en av filmene som begynte akkurat da. Så jeg bestemte meg for å få med meg enda en amerikansk greie før jeg reiser hjem (siden det er bare 2 ½ uke igjen til jeg reiser); moviehopping! Det er når man sniker seg inn på en annen kino etter at man allerede har betalt for en annen. Hadde tenkt meg inn på en tredje film etter det (Scary Movie 4, som visstnok skal være veldig morsom), men jeg hadde spurt ene vakten der etter doen, og siden han enda ikke var gått da jeg var ferdig turte jeg ikke snike meg inn. Men, men, det er som sagt enda 2 ½ uke igjen til jeg reiser, så kanskje jeg klarer 3 på rad før det ;)

I går var jeg på Red Hawk Nite. Tror jeg har nevnt det før, det er sånn greie skola arrangerer nå og da, og det er gratis dritt man ikke trenger, diverse leker og games, karaoke (som kun et par – tre stykker noen gang er med på), gratis massage, popcorn osv. Pleier ikke være så veldig kjekt, men siden de lodder ut en iPod Shuffle på slutten er jeg alltid der (har bare gått glipp av en Nite). Men i går hadde de sånn greie der man kunne få gratis custom made bilskilt og andre skilt. Se mine, er de ikke fine? :)





Vanligvis pleier de ha gratis t-skjorte eller papirskilt som folk maler navnet ditt på, men dette var mye kulere :D Skulle bare ønske det ikke hadde vært så lang kø, for ellers skulle jeg fått laget tequila-skilt til Maja og Ioana også. Spesielt til Maja ;)

De hadde også drag queen konkurranse. De fleste (det var bare 5 stk.) var profesjonelle, men minst en av dem var student her. Jeg, Domi og Patricia kom i snakk med han etterpå, og han var kjempegrei. Virka som en kul fyr å henge med. Tror jeg likte han ekstra godt fordi han fortalte at han hadde skikkelig streite, republikanske roomies, og fordi at han i tillegg til å drive med dette var goth'er. Litt av en kombinasjon :)

Oh, ja, kom på noe harry-morsomt jeg så på en truck i går. Det er et bilselgerfirma rett i nærheten som heter Fette. På trucken sto det(sikkert sjåførens personlige klistermerke) Jesus Saves Fette. Fint førr fettan, men ka mæ kukan? Bi ikkje di redda?

Natta nå!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home