Monday, April 24, 2006

Gu, kor gøy!

Pc’en min har blitt tregere og tregere og rarere og rarere i det siste, så på lørdag bestemte jeg meg for å sikkerhetskopiere alt jeg hadde (bilder, musikk, skolearbeid osv.) over til den eksterne harddisken. Men før jeg kom meg så langt, låste maskina seg, så jeg bare slo den av. Slo den på igjen på søndagen, og gjett hva som skjedde da? Jepp, den kræsja. Fikk startet den opp, men den bare kom opp med beskjed om at den ikke ble startet riktig, og om jeg ville starte opp vanlig eller i sikkerhetsmodus? Uansett hva jeg trykte (det var 5 forskjellige valg, og jeg prøvde alle...mange ganger) gikk skjermen bare i svart etter det, så jeg hadde kun ett valg: reformattering :( Hvilket forklarer hvorfor jeg nå har mistet alle bilder osv, og hvorfor jeg ikke er den blideste personen i verden.) Men, men, tapt data er spilt milk, og alle vet jo at man ikke skal gråte over det ;) Dessuten brukte jeg system recovery-cden istedenfor den vanlige reformatterings-cden, så program jeg hadde helt i begynnelsen (for 3 år siden ma.a.o.) kom plutselig tilbake, bla. yndlingsprogrammet mitt for avspilling av filmer :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home