Wednesday, May 03, 2006

Snart hjem

Om en uke sitter jeg sikkert på stolen min på jobben og tripper og venter på at jeg skal bli ferdig på jobb. Kommer hjem litt før halv fire, og så må jeg være ferdigpakket til klokka kvart på, for da må jeg sjekke ut. Flyet mitt går litt før ni om kvelden, men jeg må være der en del timer i forveien. Sam sa hun kunne kjøre meg, men jeg tror jeg skal minne henne på det for sikkerhets skyld.

Har nettopp spist søndagsmiddag...på en onsdag... Spiste middag hos sjefen og familien på søndag, og i dag hadde han med seg rester (det var fortsatt like godt). Hele familien (kone, sønner på 16 måneder og 6 år, samt foreldrene hans) var kjempehyggelige, spesielt kona. Jeg og jentene jeg jobber med snakket med henne som om vi hadde vært venner i mange år, og Steve, en av de få hanene i kurven på jobben, var travelt opptatt med å spille fotball ute med de andre mennene. Mens jeg var der kom jeg til å tenke på at de var som familien i Alle elsker Raymond, bare det at de var en herlig familie, ikke som the Barones! Skikkelig italiensk familie :)

Hadde siste time i magazine journalism på mandag. Vi trengte bare møte opp og levere, så kunne vi gå hjem. Men noen hadde med seg pizza, andre smultringer, fruktsalat, og diverse annet godis, så det ble til at vi ble igjen en stund (læreren hadde sagt at vi kunne levere helt fram til klokka 22.45 (timelsutt). Folk kom og gikk, men jeg og et par andre ble sittende sammen med læreren helt til klokk avar neste 23, og den siste personen hadde levert (i alle fall den siste av de som møtte opp). Vi satt bare og snakket om alt og ingenting, men vi ville bare ikke at læreren skulle måtte sitte alene i flere timer. Av alle klassene jeg har hatt dette året, er dette den jeg kommer til å savne mest! Tror ikke jeg har vært i en klasse der det har vært så mange sære personer før.

Ellers hangler og går det, eller hvordan det der uttrykket nå er. Wheezy Joe, datamaskinen min, er fortsatt dau, men jeg låner laptop på jobben nå og da, så jeg overlever. Hadde planer om å kjøpe ny pc når jeg er ferdig utdannet, men jeg får vel ta det ett år i forveien. Vet hvilken pc jeg vil ha, kan få den på studenttilbud her til rundt 12,000,-, men den koster ca 18,000,- hjemme, tror jeg. Men, men, får ta det jeg har råd til. Men aller først skal jeg tjene opp penger til å betale tilbake det jeg skylder folk etter å ha levd et år under fattigdomsgrensen!

Sees snart (i alle fall noen av dere) :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home